• وبلاگ : موسسه رخسار قرآن
  • يادداشت : اخبار جديد موسسه رخسار قرآن
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    دوست محترم و نويسنده گرانقدر
    عطف به افتتاح شرکت داده پردازان دنا به عنوان نمايندگي رسمي شرکت پارس آنلاين در شهرستان ساوجبلاغ ، خرسنديم به اطاع شما برسانيم که از هم اکنون اينترنت پرسرعت adsl2+ در اختيار تمامي کاربران محترم شهرستان قرار دارد . بديهي است که کيفيت بالاي سرويس هاي شرکت پارس آنلاين در کنار قيمت هاي پايين (فقط ماهيانه 4000 تومان) ، نقطه قوتي است و ما را بر آن داشت تا خدمتگزار قشر فرهيخته شهرستان باشيم . خوشحال ميشويم حضور پر مهر و محبت شما را در ميان خود ارج نهيم .
    آدرس شرکت : هشتگرد ، خيابان مصلي ، بعد از کوچه شهيد فرهاد رستم نژاد ، ساختمان فلاح نژاد ، طبقه اول ، واحد سه ، شرکت داده پردازان دنا نماينده رسمي شرکت پارس آنلاين در شهرستان ساوجبلاغ
    آدرس وب سايت : www.denaa.ir
    تلفن تماس : 0262.4238797
    شما نه دين داريد و نه انسانيد حتي براي همان ديني هم که تلاش مي کنيد (شيطان پرستي ) صادق نيستيد . خدا شما را روسياه کرده و انشاء الله روسياهتر شويد .

    دوستان عزيز باز هم از همه ي شما عذرخواهي مي نمايم در ضمن در قسمت پيامهاي بنده نيز همان مطالب سخيف اينبار با نام عزيزي که کنيز حضرت معصومه نام وبلاگش مي باشد فرستاده بودند .ادامه در پيام بعد

    شما دوستان آگاه باشيد که هيچ انسان دينداري حتي جرات تفکر به اين مطالب را به خود نميدهد زيرا امامان و معصومين را ناموس خود و بهتر ناموس خدا ميداند و از ناموس خدا با جان و مالش دفاع خواهد نمود . اميدوارم شما اسير اين مکر شيطان صفتان نشويد .

    و مکروا و مکر الله ، والله خيرالماکرين

    روي سخن اين حقير با آن فرد يا افراد زبوني است که مانند سگهاي ماده که اول کمي از پس ديوار واق واق نموده ولي بعد که جلو مي روي خود را به خاک ماليده و اظهار ذليلي مي نمايند مي باشد که چرا کمي به خود نمي آيند . دشمن هم دشمنهاي قديم ، به خدا قسم هيتلر و نرون و فرعون و حتي چنگيز از شما باشرفتر بودند زيرا در دشمني خود روراست بود و صادق ، اما شما منافقيد و دو رو . ادامه در پيام بعد

    زهي خيال باطل که به هدف پوچ و باطل خود برسند .

    بچه مسلمان و به خصوص محبان اهل بيت عصمت وطهارت با اين توطئه و مکر جديد آنها نيز آشنا هستند و در دام اين توطئه ي کثيف آنها نخواهند افتاد .

    بقيه مطلب در پيام بعدي

    اينجانب از تمام عزيزاني که با نام بنده ي حقير خدا و خاکه کف پاي خاندان اهل بيت عصمت و طهارت(عليهم السلام) براي آنها پيامهايي که حتي روح بنده نيز از آنها بيخبر بوده ارسال نموده اند عذرخواهي نموده و صد البته هيچ گلايه اي هم ندارم زيرا اعتقاد دارم که حق گوينده ي همچين مطالبي شديد تر از اين نوشته ها مي باشد و انشاء ا... نصيب نويسنده ي اين مطالب خيلي زود ، بدتر از تمام آرزوهاي شما عزيزان شود .

    و امروز در اقدامي بسيار کثيف و منافقانه از طريق آدرس وبلاگها و سايتها و به نام نويسنده ي اين وبلاگها و سايتها که در آنها از اسلام و قرآن و انقلاب اسلامي سخن مي گويند ، تلاش دارند که به اسلام و قرآن و انديشه ي پاک اهل بيت عصمت و طهارت حمله نمايند و مدافعان اسلام و قرآن را به جان هم بياندازند .

    بقيه در پيام بعدي

    /**/

    بسم الله الرحمن الرحيم

    به نام خدايي که مالک روز جزاست .

    به نام خدايي که خالق تمام زيبايي هاست به خصوص خالق پنج تن آل عبا و فرزندان معصوم آنها.

    .بقيه مطالب در ژيام بعدي